Liseberg med Bretty

Hejhej igen bloggen, nu kommer äntligen¨några bilder från liseberg i lördags med bretty!
Vi åkte massor och aa, vi kan säga att bretty var GANSKA galen, hon blev aldrig trött på att åka?! men haha det var skitkul, älskar min bretty<3


bretty med KANNINNNEEN xD


hahah jah och brettyxD

det jag vann, en stooor jätte mjuk kramis björn:), två twist-påsar, en gott och blandat påse, och två små gosedjur!

haha jag spelade för skit mycket pengar OPPSS men jaja är man så riik som jag så har man ju råd att spendera tusen lappar hit och dit ^^

XOXO/Sandie♥

Kommentarer
Postat av: Bretty!!!!

När´jag säger att du ska antagligen ta bort mitt ansikte eller bilden, betyder det oftas något! alltså att jag inte vill att du lägger upp den bilden på mig!

2010-05-11 @ 11:59:50
URL: http://inezzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0