Tävling hos Bezie!!

Jag är med i en tävling hos Bezie där man kan vinna ett äkta clipon-set löshår i valfri färg!
Alltså är jag med i en tävling hos
Bezie där man kan vinna Hårförlängning i valfri färg.

Jag brukar inte vara med i tävlingar för att jag inte brukar vinna, men jag vill ändå testa denna tävlingen för,
Bezie är såå jäkla cool!! Haha tro mig han kommer bli sveriges största bloggare snart, akta dig kissie;)

Och jag tycker det är så himla generöst av
Bezie och http://www.rapunzelofsweden.se att anordna en sådan är tävling för det är verkligen såå awesome att det tar deras egna tid att göra en sån här tävling för att göra en tjej lycklig och mer självsäker!

Jag vill absolut vinna detta, för det skulle hjälpa mig att få min självkänsla tillbaka, har ju haft problem med skolan och sådana saker innan, och det skulle verkligen hjälpa att känna sig lite snyggare!

Och samma dag som tävlingen slutar (9 Juni) är min födelsedag, så ifall jag vann skulle det vara den perfekta födelsedagspresenten<3

Om ni inte har besökt Bezies blogg så gör det för tusan! Ni kommer inte ångra er!! Hans blogg är så grymt underhållande och bra!<3
http://www.bezie.blogg.se

Vi ses!!
XOXO/Sandie


Kommentarer
Postat av: Joy

Är du blind?! eller är det någonting som går trögt i din hjärna?! Vad är det som är underhållande och läsa när en människa beter sig som ett svin!??!?!?!? Bezie är sjuuk i huvudet!!

2010-12-06 @ 03:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0