Uppdatering!

Hejhej bloggen!

Har varit ganska oaktiv som ni kanske vetxD här på bloggen, men det är för att jag helt enkelt inte haft lust att uppdatera, men jaja jag ska väl berätta vad jag håller på med :) Jag har börjat medd en ny trend att springa varje dag före frukost ! :)

Ett väldigt nyttigt och bra frukost tips är Special K Fullkorns flingor som är jätte goda och nyttiga innehåller 98% Fullkorn!! och fullkorn är en superbra start på dagen, det sätter ju igång matsmältningen!

Just nu så sitter jag och knarkar Reflection -Christina Aguilera från filmen Mulan<3 Aaaahh den är så jäkla fin<3


XOXO/Sandie♥

Kommentarer
Postat av: Bezie

De där flingorna är sååå goda<3

och reflection e såå fin<3

2010-05-26 @ 00:03:06
URL: http://bezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0